5.9.2018

Zahajujeme ostrou fázi kampaně, potkáme se v ulicích

Ostrá fáze kampaně startuje 5. září. V ulicích ale Pražané potkávali kandidáty už od ledna, kdy sdružení sbíralo podpisy pod kandidaturu a představilo svůj program. „Naše kampaň je unikátní svou autenticitou. V ulicích s lidmi diskutuje všech 65 kandidátů a navíc několik stovek dobrovolníků, kteří tomu věnují čas opravdu jen proto, že si přejí změnu pražské politiky. Podpora a nasazení takového počtu dobrovolníků jsou na komunální úrovni zcela nevídané,“ představuje kampaň jeden z volebních manažerů Michael Koch.

Právě kontaktní kampaň je pro nás stěžejní. Potkat nás opět můžete každý den na mnoha místech v Praze. Diskutovat můžete s kandidáty a dobrovolníky, kteří vám rádi představí 100 změn pro Prahu a náš příběh.

Důležitou součástí kampaně se stane web www.100zmenproprahu.cz, jehož prostřednictvím se PRAHA SOBĚ bude Pražanů ptát, které z našich změn nejvíc „hoří“. Webová stránka zůstane v provozu i po volbách a poradce pro změnu bude odpovídat za to, že na ní Pražané každý měsíc najdou jasný popis toho, co PRAHA SOBĚ v jednotlivých bodech za uplynulých třicet dnů udělala. „Hnutí ANO řídí Prahu jako firmu jednoho miliardáře, jehož najatí manažeři se nikoho na nic neptají. Podle nás má ale Praha více než milion „akcionářů“, kterým bude management pravidelně skládá účty,“ říká k tomu Jiří Knitl, kterého bude PRAHA SOBĚ na magistrátu navrhovat do funkce poradce pro změnu.

Celkově počítáme na kampaň s rozpočtem 6,5 milionu korun. Protože díky podpisům kandidujeme nezávisle bez politické strany, nedostáváme žádné peníze od státu. Jedinými příjmy tak jsou dary, které zveřejňujeme na našich transparentních účtech.

Na kampani pracuje náš interní tým s řadou externích kreativců. Všichni do spolupráce na kampani šli proto, že vidí v Praze Sobě šanci na skutečnou změnu pražské politiky. Z celkového rozpočtu tak věnujeme na mzdy interního a externího týmu jen 400 tisíc, zbylou část rozpočtu tvoří náklady na online, outdoorovou a kontaktní kampaň. Minimálně plánujeme využívat tištěnou a online inzerci. 1,2 milionu korun ve spolupráci s mediální agenturou Media Investments investujeme do outdoorové reklamy, přičemž ale nebudeme využívat billboardy. Jejich umisťování ve veřejném prostoru chceme po volbách v Praze naopak omezit. Online část bude dominovat Facebook, do kterého investujeme téměř polovinu online rozpočtu. PR sekci externě posiluje agentura AC&C PR.

Tým kampaně PRAHA SOBĚ:

  • Pavel Zelenka – volební manažer
  • Michael Koch – volební manažer
  • Martin Špaček – manažer kampaně
  • Nikola Hořejš – poradce kampaně
  • Jan Látal – kreativa kampaně (v kooperaci)
  • Julie Kochová – PR, mluvčí
  • Kamila Matějková – kontaktní kampaň
  • Matěj Křístek – online kampaň
  • Milan Vítek - dobrovolníci a online kampaň

Máme své město rádi a záleží nám na místě, kde žijeme.

  • Pět jasných cílů pro Prahu

    Radikálně zlepšit dopravní infrastrukturu.

    Masivně investovat do školství.

    Ulice musí být přívětivé a bezpečné.

    Zdravé město musí být důstojným domovem pro každého bez rozdílu věku či postavení.

    Klíčový úřad města – magistrát – musí svoje kompetence vykonávat efektivně a předvídatelně.

    Číst program
  • Jak nás můžete podpořit?

    Přidejte svůj lajk a pošlete to dál. Řekněte o nás svým blízkým.

    Můžete pořádat podpůrné akce.

    Chci vám pomoci
  • Na vašem názoru záleží

    Nenašli jste v programu problém ve vašem sousedství, který vás trápí?

    Dejte nám vědět a navrhněte nový bod našeho programu.

    Navrhnout bod programu